Коротко про принцип роботи кондиціонера в автомобілі
Сучасні клімат-системи складаються з трьох основних вузлів - конденсатора, компресора, випарного елемента. Функціонує автомобільний кондиціонер за таким алгоритмом:
-
всередині ізольованого контуру циркулює фреон або інший охолоджувальний реагент;
-
при попаданні в компресор холодоагент стискується, а його температура підвищується;
-
реагент конденсується, з нього виділяється певна кількість тепла;
-
холодоагент проходить в розширювальний клапан через замкнутий контур;
-
фреон розпорошується й випаровується, що призводить до охолодження повітря в салоні транспортного засобу.
Після цього реагент повертається в компресор під низьким тиском. Описаний цикл повторюється.
Там, де необхідно заправляти автокондиціонер
Необхідність в регулярному обслуговуванні системи обумовлена витоком фреону з неї, яка в більшості випадків виникає з наступних причин:
-
наявність пошкоджень в сполучених трубках кондиціонера;
-
негерметичність трубопроводу;
-
утворенню корозії на ключових вузлах і окремих елементах системи.
Виключити появу цих проблем неможливо, так як кондиціонер в процесі експлуатації авто постійно піддається впливу температурних коливань, вібрацій, рідинних випарів. Нові клімат-системи рекомендується заправляти кожен 3-4 роки, а що знаходяться в експлуатації більше 3-5 років - щорічно.
Професійна діагностика і заправка кондиціонерів
Про наявність несправностей в системі сигналізує манометр і специфічні стуки, що доносяться з трубопроводу. Для з'ясування причин останніх перед заправкою виконується діагностика кондиціонера. Вона дає можливість знайти проблемні вузли та місця витоку охолоджуючого реагенту. Безпосередньо заправка здійснюється за допомогою спеціального обладнання і пристосувань по далі наведеної схемою:
-
З кондиціонера відкачується старий фреон.
-
Виконується вакуумирование системи. Ця операція тривалістю 10-30 хвилин дає можливість видалити залишки вологи і повітря.
-
Проводиться експрес-тест на виток.
-
У систему заправляється близько 15 грам масла. Воно необхідне для змащення її елементів. Нерідко в масло додають трейсер - спеціальний барвник, який при подальшій експлуатації кондиціонера допомагає визначити місця витоків.
-
Заправляється охолоджуючий реагент - близько 500 грам.
Потім запускається двигун транспортного засобу, включається кондиціонер. Майстер спостерігає за роботою системи, довівши обороти мотора до 2500-3000. Про те, що вся операція була виконана правильно, свідчить наступне:
-
трубка контуру низького тиску при дотику до неї рукою холодна;
-
тиск в портах високого і низького тиску відповідає нормативним показникам (15-18 і близько 2 бар відповідно) відразу після запуску системи;
-
в салон з дефлекторів починає надходити охолоджене повітря;
-
компресор регулярно відключається і включається.
Професійна і обгрунтована за ціною заправка систем кондиціонування виконується досвідченими майстрами автоцентру Bavaria. Ми гарантуємо високу якість послуги, що надається і ідеальний мікроклімат в салоні вашого авто! Звертайтеся до нас.