Конструктивні елементи ходової частини
Що нас цікавить вузол транспортного засобу являє собою складну комбінацію різних механізмів і компонентів. На них від трансмісії передається крутний момент. До ключових складових ходової частини відносять:
-
раму або несучий кузов;
-
колеса;
-
балки мостів;
-
підвіски.
Також в даному вузлі є допоміжні складові - блоки гальм, важелі, амортизатори, сайлентблоки, пружини, кульові опори. Кожна деталь виконує власне завдання. А в цілому вони забезпечують стійкість і стабільність руху транспортного засобу.
Частина компонентів ходової частини зношується дуже швидко. Саме на них при діагностиці майстер звертає свою увагу в першу чергу. До таких елементів відносять:
-
стабілізаторние стійку;
-
кульові опори;
-
гумові кріпильні втулки;
-
амортизатори і пружини;
-
сальники і пильовики;
-
підшипники маточини.
Трансмісія включає в себе роздаткові механізми, карданний і приводні вали, зчеплення, ШУС, головну передачу, КПП.
Правила та особливості проведення діагностичних заходів
Перевірку бажано виконувати двічі на рік. Оптимально це робити при зміні шин з зимових на літні і навпаки. Якщо автомобіль експлуатується максимально акуратно, діагностику можна проводити раз на рік, але не рідше. На старих ТЗ перевірку слід здійснювати кожні 10 тис. Км пробігу. А позачергова діагностика проводиться при наявності таких симптомів:
-
стуки в підвісці;
-
складності з керуванням машиною;
-
наявність в салоні сильної вібрації;
-
скрип при гальмуванні ТС.
Діагностика передбачає підйом автомобіля на стійку і візуальний огляд всіх елементів ходової. Це дає можливість встановити ступінь зносу компонентів і оцінити загальний стан вузла. Потім виконується детальна перевірка - інструментальна, комп'ютерна, за допомогою спеціальних стендів і тестерів. Майстри визначають герметичність і зношеність амортизаторів, а також стан:
-
стабілізатора поперечної стійкості і стрижнів;
-
пружинних опор і пружин;
-
зазорів на втулках;
-
підшипників маточин, барабанів, опор, коліс і інших елементів.
Потім виконується діагностика трансмісії. Перевірка дає можливість виявити і усунути такі несправності цієї системи:
-
надмірний нагрів головної передачі;
-
некоректна робота КПП, супроводжувана гулом;
-
різке включення або пробуксовка зчеплення;
-
небезпечні вібрації карданного валу
У нашому автоцентрі здійснюється комплексна діагностика трансмісії. Вона проводиться за акустичної, термічної і метричної методикам із застосуванням спеціального інструменту та обладнання. За рахунок такого підходу ми виявляємо навіть найменшу некоректну роботу трансмісії.
Подбайте про свою безпеку! Звертайтеся в автосервіс Bavaria для якісної і професійної діагностики ходової частини і трансмісії.