Клієнтам
Послуги

Зв'яжіться з нами

Замовити зворотній дзвінок

Пн-Сб, 9:00-19:00

Графік роботи
+38 048 794-56-54
Зворотний дзвінок
Зворотний дзвінок

Ходова частина автомобіля піддається дуже серйозних навантажень під час руху по далеко не ідеальним вітчизняними дорогами. Пересування в зимових умовах, по вибоїстих трасах робить негативний вплив на всі елементи шасі. З цієї причини діагностику ходової частини і трансмісії слід проводити регулярно, щоб убезпечити себе від ДТП та інших проблем на дорозі.

Конструктивні елементи ходової частини

Що нас цікавить вузол транспортного засобу являє собою складну комбінацію різних механізмів і компонентів. На них від трансмісії передається крутний момент. До ключових складових ходової частини відносять:

  • раму або несучий кузов;
  • колеса;
  • балки мостів;
  • підвіски.

Також в даному вузлі є допоміжні складові - блоки гальм, важелі, амортизатори, сайлентблоки, пружини, кульові опори. Кожна деталь виконує власне завдання. А в цілому вони забезпечують стійкість і стабільність руху транспортного засобу.

Частина компонентів ходової частини зношується дуже швидко. Саме на них при діагностиці майстер звертає свою увагу в першу чергу. До таких елементів відносять:
  • стабілізаторние стійку;
  • кульові опори;
  • гумові кріпильні втулки;
  • амортизатори і пружини;
  • сальники і пильовики;
  • підшипники маточини.

Трансмісія включає в себе роздаткові механізми, карданний і приводні вали, зчеплення, ШУС, головну передачу, КПП.

Правила та особливості проведення діагностичних заходів

Перевірку бажано виконувати двічі на рік. Оптимально це робити при зміні шин з зимових на літні і навпаки. Якщо автомобіль експлуатується максимально акуратно, діагностику можна проводити раз на рік, але не рідше. На старих ТЗ перевірку слід здійснювати кожні 10 тис. Км пробігу. А позачергова діагностика проводиться при наявності таких симптомів:

  • стуки в підвісці;
  • складності з керуванням машиною;
  • наявність в салоні сильної вібрації;
  • скрип при гальмуванні ТС.

Діагностика передбачає підйом автомобіля на стійку і візуальний огляд всіх елементів ходової. Це дає можливість встановити ступінь зносу компонентів і оцінити загальний стан вузла. Потім виконується детальна перевірка - інструментальна, комп'ютерна, за допомогою спеціальних стендів і тестерів. Майстри визначають герметичність і зношеність амортизаторів, а також стан:

  • стабілізатора поперечної стійкості і стрижнів;
  • пружинних опор і пружин;
  • зазорів на втулках;
  • підшипників маточин, барабанів, опор, коліс і інших елементів.
Потім виконується діагностика трансмісії. Перевірка дає можливість виявити і усунути такі несправності цієї системи:
  • надмірний нагрів головної передачі;
  • некоректна робота КПП, супроводжувана гулом;
  • різке включення або пробуксовка зчеплення;
  • небезпечні вібрації карданного валу

У нашому автоцентрі здійснюється комплексна діагностика трансмісії. Вона проводиться за акустичної, термічної і метричної методикам із застосуванням спеціального інструменту та обладнання. За рахунок такого підходу ми виявляємо навіть найменшу некоректну роботу трансмісії.

Подбайте про свою безпеку! Звертайтеся в автосервіс Bavaria для якісної і професійної діагностики ходової частини і трансмісії.

Розгорнути

Приклади робіт

Запишіться на огляд

Залиште ваші контактні дані, і ми передзвонимо вам щоб уточнити всі деталі